Rabu Wednesday




Jangan pelik dengan tajuk post tu . hahaha memang aku saja letak sebab aku tak tahu nak letak tajuk apa . Sorry eh ? hihih
Alhamdulillah , hari ni dah selesai kertas Bahasa Melayu I & II . Senang sikit lah daripada Addmath semalam . Addmath semalam mak aih soalannyaaaa . Sampai sakit kepala aku balik rumah asyik memikirkan paper addmath tu . Boleh drop tak cikgu ? mesti cikgu kata tak boleh kan . Hmm saya pening la belajar addmath cikgu . Maafkan saya cikgu , saya tak tahu bila saya boleh pandai math & addmath & bab kira2 . 
Tapi bestnya hari ni paper BM is quite easy lah . tapi tak ada la senang sangat . boleh lah kann . Insyaallah boleh dapat C paling teruk . huhuhuh . nih tengah dengar lagu Maher Zain ft Mesut Kurtis ( Subhana Allah ) . best lagu diaaa . aku paling suka part starting .  Tenang je hati dengar lagu ni . Kalau ada masa free korang pergi lah dengar ek ? hahaha . 
Tadi buka facebook kejap pastu ada lah nampak satu gambar ni . Dia macam kad jemputan , jemputan untuk pergi party . Pastu aku baca lah , baca baca baca pergh siap ada drink free , drunk bagai hmm . Yang post melayu pulak tu . Sedih betul . Dah tak kenal mana betul mana salah dah .  Nak party pun tak payah lah sampai ada air haram bagai . =='  teruk nya laa . 
Minggu depan aku pergi camp dekat Perakkk . Peringkat Negeri . Tak sabarrrr sangat . Aku pergi dengan bestfriend aku Nazurahtin . Thanks cikgu Husairi sebab offer dekat sayaa :) . hihihih . dah ni cerita waktu ni . nanti aku cerita benda lain k . Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment